Hogyan lesz az ügyfélből visszatérő vásárló?
Az egyik legfontosabb lecke, amit a vállalatoknak meg kellett tanulniuk a 21. században, hogy a folyamatos és egészséges növekedés előfeltétele és a cég nyereséges működésének egyik sarkalatos pontja, az ügyfelek elégedettségének maximalizálása.
Ez egyszerűnek hangzik, de az ügyfélelégedettség egy sor szorosan összekapcsolódó lépésből áll, mely a cég belső, ügyfélközpontú működési rendszeréből ered.
Tudatosan felépített rendszer eredményeként válik az ügyfélből cégünk visszatérő vásárlója, aki a legnagyobb reklámértékkel is rendelkezik.
Világklasszis Ügyfélszolgálat Mesterkurzus
Az egyik legfontosabb lecke, amit a vállalatoknak meg kellett tanulniuk a 21. században, hogy a folyamatos és egészséges növekedés elérésének előfeltétele, hogy minden vállalati aktivitás célja az ügyfél igényeinek maximális kielégítése legyen.



Milyen képességekkel fogsz gazdagodni a tréningen való aktív részvételeddel?
- Elsajátítod azt a hozzáállást, amelyért hosszú távon hajlandó fizetni a vevő
- Magasabb bizalmi szint építése az ügyfelek lojalitása érdekében
- Hatékony panaszkezelési folyamat, hogy a citromból limonádét készíthess
- Belső ügyfélszolgálati rendszer kialakítása az ügyfélélmény fokozásáért
- Ügyfélkezelés összekapcsolása az értékesítéssel = magasabb árbevétel
- Utánkövetési módszerek vevőid elégedettségének növelésére
Képzési ajánlatkérés
Válaszd ki, melyik képzés érdekel, és kérj személyre szabott ajánlatot!
Tankolj fel több mint 100 évnyi rutinból!
Ez a kiscsoportos vezetői tréning segít Neked gyakorolni azokat a készségeket, melyekre szükség van ahhoz, hogy megszüntesd a csapatodra gyakorolt nyomást és húzni kezd őket!
Ki volt Dale Carnegie?
Dale Carnegie 1912-ben tanított először hatásos beszédre üzletembereket a YMCA-nél (Fiatal Férfiak Keresztény Gyülekezete).
A tréningek oly annyira hatásosak voltak, hogy Dale Carnegie hamarosan Amerika vezető üzletembereit, politikusait és cégeit támogatta céljaik elérésében, azáltal, hogy őket kommunikációs, vezetési és kapcsolatmenedzsment területén képezte.
Felismerte, hogy a legsikeresebb üzletemberek a saját iparágában nem azok, akik a legtöbb szakértelemmel rendelkeznek, hanem akik a legjobb munkatársi csapatot irányítják.
Dale Carnegie 1936-ban jelentette meg a hírnevét megalapozó Hogyan szerezzünk barátokat és legyünk hatással másokra című könyvét, ami korában innovatív és egyedülálló műnek számított.


A világ Vezető módszertana!
A Training Industry minden évben kihirdeti a világ 20 legjobb tréningcégeit különböző kategóriákban, amelybe évek óta beválasztják a vezetői és értékesítési mesterkurzusainkat.
1912 óta 10 milló végzett hallgatóval, 90 országban oktatjuk a sikerre vágyó vezetőket. Olyan hírességek választottak már minket, mint Warren Buffett, Zig Ziglar, Tony Robbins vagy Ronald Reagen.
Ha a világ legjobb tréningjei elérhetőek Magyarországon, magyar nyelven, magyar üzleti trénerekkel, akkor miért érnéd be ennél kevesebbel?