Hogyan lesz az ügyfélből visszatérő vásárló?

Az egyik legfontosabb lecke, amit a vállalatoknak meg kellett tanulniuk a 21. században, hogy a folyamatos és egészséges növekedés előfeltétele és a cég nyereséges működésének egyik sarkalatos pontja, az ügyfelek elégedettségének maximalizálása.

Ez egyszerűnek hangzik, de az ügyfélelégedettség egy sor szorosan összekapcsolódó lépésből áll, mely a cég belső, ügyfélközpontú működési rendszeréből ered.

Tudatosan felépített rendszer eredményeként  válik az ügyfélből cégünk visszatérő vásárlója, aki a legnagyobb reklámértékkel is rendelkezik.

Világklasszis Ügyfélszolgálat Mesterkurzus

Az egyik legfontosabb lecke, amit a vállalatoknak meg kellett tanulniuk a 21. században, hogy a folyamatos és egészséges növekedés elérésének előfeltétele, hogy minden vállalati aktivitás célja az ügyfél igényeinek maximális kielégítése legyen.

Rectangle 24 (7)

Milyen képességekkel fogsz gazdagodni a tréningen való aktív részvételeddel?

Képzési ajánlatkérés

Válaszd ki, melyik képzés érdekel, és kérj személyre szabott ajánlatot!

Kapcsolattartási adatok

Hozzájárulok, hogy a(z) DCT Magyarország Kft. CRM rendszerében kezelje az adataimat és elfogadom az adatkezelési nyilatkozatot.

Tankolj fel
több mint 100 évnyi rutinból!

Ez a kiscsoportos vezetői tréning segít Neked gyakorolni azokat a készségeket, melyekre szükség van ahhoz, hogy megszüntesd a csapatodra gyakorolt nyomást és húzni kezd őket!


Ki volt Dale Carnegie?

Dale Carnegie 1912-ben tanított először hatásos beszédre üzletembereket a YMCA-nél (Fiatal Férfiak Keresztény Gyülekezete).

A tréningek oly annyira hatásosak voltak, hogy Dale Carnegie hamarosan Amerika vezető üzletembereit, politikusait és cégeit támogatta céljaik elérésében, azáltal, hogy őket kommunikációs, vezetési és kapcsolatmenedzsment területén képezte.

Felismerte, hogy a legsikeresebb üzletemberek a saját iparágában nem azok, akik a legtöbb szakértelemmel rendelkeznek, hanem akik a legjobb munkatársi csapatot irányítják.

Dale Carnegie 1936-ban jelentette meg a hírnevét megalapozó Hogyan szerezzünk barátokat és legyünk hatással másokra című könyvét, ami korában innovatív és egyedülálló műnek számított.
 

A világ Vezető módszertana!

A Training Industry minden évben kihirdeti a világ 20 legjobb tréningcégeit különböző kategóriákban, amelybe évek óta beválasztják a vezetői és értékesítési mesterkurzusainkat.



1912 óta 10 milló végzett hallgatóval, 90 országban oktatjuk a sikerre vágyó vezetőket. Olyan hírességek választottak már minket, mint Warren Buffett, Zig Ziglar, Tony Robbins vagy Ronald Reagen.

Ha a világ legjobb tréningjei elérhetőek Magyarországon, magyar nyelven, magyar üzleti trénerekkel, akkor miért érnéd be ennél kevesebbel?